Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Aparatului Central  din București, str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în vederea ocupării postului de Specialist în relații publice.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte foarte bine limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare (de preferat jurnalism/limbi străine/comunicare și relații publice/marketing);
  • constituie avantaj experienţă în domeniile relații publice, comunicare, marketing;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare;
  • excelente abilități de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate și muncă în echipă;
  • cunoașterea foarte bună a gramaticii limbii române;
  • cunoașterea unei limbi străine (engleză/franceză);
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel foarte bun;
  • cunoștințe medii editare foto;
  • navigare internet avansat;
  • cunoașterea implementării și monitorizării campaniilor de marketing online pentru promovarea a diverse evenimente;
  • cunoașterea foarte bună a utilizării rețelelor de socializare;
  • capacitate de sistematizare, analiză și sinteza informațiilor;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.

Concursul se desfăşoară la sediul CECCAR – Aparatul Central din București, Str. Intrarea Pielari nr. 1 sector 4 , după cum urmează :

– dosarele de înscriere se vor depune până la data de 6 septembrie 2017, inclusiv, după următorul program: de luni până vineri, între orele 08.00-16.00, la sediul CECCAR Aparatul Central. Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează pe site-ul CECCAR, www.ceccar.ro, în maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs;

– proba scrisă constând în verificarea cunoștințelor profesionale dobândite (inclusiv întrebări din bibliografie) are loc în data de 11 septembrie 2017, ora 11.00;

– proba de verificare a abilităților  de utilizare a calculatorului are loc în data de 11 septembrie 2017, ora 12.00;

– susținerea interviului are loc la data de 11 septembrie 2017, ora 13.00.

– comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii admis sau respins prin afişare pe site-ul CECCAR, www.ceccar.ro.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  1. cerere de înscriere la concurs;
  2. CV semnat pe fiecare pagină;
  3. copia actului de identitate;
  4. copiile diplomelor de studii;
  5. copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).                                        

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată, cu modificările ulterioare (se găsește pe www.ceccar.ro, secțiunea Legislație);
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat (se găsește pe site-ul www.ceccar.ro, secțiunea Legislație);
  • Powered by MiniWeb 2012-2019 – CECCAR Toate drepturile rezervate